GALÉRIA

 


2006.
Helyszíni melegremix admix készítése az M3 ap. jobb pályáján a 90+000 – 91+900 km. szakaszon. A régi 4 cm-es kopórétegből és a hozzáadott kiegészítő keverékből új AC 22 kötő (mF) típusú kötőréteg készült. Erre aztán hagyományos technológiával 4 cm SMA 11 típusú kopóréteg került.
 


2013.
Helyszíni hidegremix alapréteg készítése a 6209 j. ök. úton a 3+875-12+550 km. szelvények között cement kötőanyaggal. Ennek során a régi burkolatból a felső 5 cm került felmarásra majd 2/3 rész mart aszfalt és 1/3 rész 0/22-es zúzottkő hozzáadással készült az összesen 20 cm vastag új CRX alapréteg, melyet kiegyenlítés után egy réteg aszfaltburkolattal láttak el.
 


2003.
Helyszíni hidegremix alapréteg készítése a 4204 j. ök. út 6+450-12+010 km szakaszán habosított bitumen és cement kötőanyag felhasználásával. A 20 cm vegyes kötőanyagú réteg 10 cm régi burkolatból és 10 cm hozzáadott 0/32-es zúzottkőből, valamint 2+2 % habosított bitumenből és cementből állt. Kopórétegkén 5 cm AC 11 kopó típusú aszfaltkeverék került beépítésre.
 


2004. Helyszíni melegremix plussz kopóréteg építése a 81 sz. fkl. út 14+920-18+160 kmsz. és 18+480-20+510 kmsz. között. Ennek során a régi burkolat 3,0 cm mély felmarását követően plusz rétegként 1,8 cm új AB-12/F típusú kopóréteg épült, összesen tehát 4,8 cm vastagságban. A felújítással a régi, nem megfelelő csúszásellenállású kopóréteg egy új, tisztán eruptív adalékanyagú burkolatot kapott.
 


2005.
Mobil keverőtelepi hidegremix burkolatalap készítés a 4601 j. ök út 27+500 – 28+000 km. szakaszán. A telepen KMA 200 típusú mobil keverővel történt a keverék előállítása a felmart anyagból és 15-20%-ban hozzáadott mart aszfaltból 2+2 % habosított bitumen és cement kötőanyagok felhasználásával. A beépítés a helyszínen hagyományos finisheres technológiával 20 cm vastagságban történt. A kopóréteg 4 cm + kiegyenlítés vastagságú AC 16 kopó (F) típusú aszfaltkeverék volt.